Cum ma minte cu seninatate Romtelecom

Ma plang foarte rar spre deloc de orice ma inconjoara. Am invatat sa ascult si sa incerc sa inteleg de ce lucrurile nu merg cateodata ok si cred ca sunt o persoana mai mult decat rezonabila. Dar toate au o limita.

Long story short: Dupa o aventura care a durat mult prea mult pentru schimbarea unui modem si a doua receivere tv, sunt programat pentru instalare miercuri, 24 august, orele 12-14. Desi nu aveam neaparat timpul sa fac asta in miezul zilei, zic ok, dau o fuga pana acasa. Astept, nimic. Sun. Aflu:’La cererea dvs, ati fost reprogramat pe 30, cineva de la tehnic a reprogramat instalarea.’ Poftim? Ar trebui sa-i dau in judecata sa-mi arate cand si in ce mod am cerut eu reprogramare? Asta daca as avea timp de pierdut pentru un smecheras de la tehnic care probabil avea el de facut o instalare mai repede. Macar sa ma fi anuntat, spunand tot o minciuna… n-ar fi fost nici o problema dar macar n-as fi batut jumatate de oras aiurea.

Draga Romtelecom, as renunta cu cea mai mare placere la serviciile tale. Din pacate nu pot pentru ca, nu-i asa, voi operatorii nu va calcati pe footprint, vorba aia.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Comentarii »

 
  • Sorin spune:

    nu esti primul care se loveste in felul asta de romtelecom si nici nu-mi da seama de ce inca mai exista astfel de companii..

  • Florin Grozea spune:

    Și eu m-am lovit de problema împărțirii cartierelor între cele două firme de cablu.

  • zoso spune:

    ia să vedem in cât timp se rezolvă acum.

  • Andrei spune:

    In Romania, sunatul pentru confirmare e bine sa fie facut. De preferinta chiar inainte sa faci deplasarea. Cazul de fata are mult mai putina legatura cu Romtelecom ca firma si mult mai multa cu romanii ca natie, dupa parerea si experienta mea.

  • dan spune:

    Sper ca Romtelecom-ul sa ajunga ca UPC-ul, sa nu-l vrea nimeni.

    Cat despre cei angajati in sistem, nu ar fi rau sa li se mai umble la salariu cu niscavai penalitati. Ar fi fain daca atunci cand trebuie sa se faca o instalare, sa ti se spuna si cum il cheama pe cel care o va face. Nu-si face treaba, o mica reclamatie, ai mai mult de 5 reclamatii, 5% din salariu mai putin. Dar este greu sa faci asta in Romania unde tehnicianul este de cele mai multe ori prietenul sau ruda sefului.

    Bafta cu alta ocazie ca acum n’ai avut.

    • Radu Apostolescu spune:

      Sa ne intelegem, nu m-am lovit de rea-credinta din partea angajatilor pentru ca fiecare dintre cei cu care am vorbit a incercat sa ma ajute cum a putut mai bine. M-am lovit insa de o dezorganizare incredibila pentru ca fiecare om stia altceva despre pasii urmatori pe care trebuia sa-i fac ca si client. O doamna chiar mi-a spus textual ca ii este jena fata de clienti sa-si ceara mereu scuze pentru lucrurile care merg anapoda. Pe scurt:
      – m-au chemat la magazin sa schimb echipamentul iar acolo mi-au zis ca nu trebuie
      – mi-au dat modem nou spunand ca va merge imediat dar cand am sunat de acasa (evident nu mergea) mi-au spus ca dureaza activarea 48 de ore
      – mi-au spus ca receiverele hd merg pe instalatia veche cu antena veche dar instalatorul mi-a pus alt tip de antena si a refacut toate cablajele pentru ca altfel n-ar fi mers. Cica ar fi trebuit sa-mi spuna cineva asta.
      – dupa montaj am descoperit ca nu era activat nici un canal hd desi cerusem asta in mod expres
      … si astea sunt doar cateva dintre aventuri.

 

Discutam ?

XHTML: Poti folosi tagurile: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>