Echipa intarita si noi oportunitati

Da, despre stirea de luni dimineata este vorba.

Scurta introducere.
Pentru a intelege mai bine cum functioneaza, un retailer online trebuie privit ca un business de retail, sa spunem obisnuit, cu toate operatiunile pe care le presupune aceasta (achizitii, logistica, vanzari, marketing, etc), totul inglobat intr-un alt business, cel de platforma online si care are operatiunile sale specifice, de la gestionarea infrastructurii IT si pana la marketingul si dezvoltarea specifice platformei online. Cu alte cuvinte, un business de retail care se desfasoara intr-un spatiu ‘inchiriat’ al unui centru comercial. La eMAG, retailerul si centrul comercial par, cel putin deocamdata, a se confunda. Sigur ca sunt multe detalii la mijloc dar in linii mari aceasta este imaginea.

Ce se va intampla in continuare la eMAG si care sunt rolurile.
eMAG are incepand de luni un nou Director de Marketing, in persoana lui Irinel Burloiu, cel care a construit si condus Intel Romania in ultimii opt ani. Experienta si competentele lui Irinel vin sa completeze si sa intareasca foarte mult forta de marketing a ‘retailerului’ eMAG. El va conduce toate activitatile de marketing folosind resurse si instrumente online sau offline pentru promovarea si cresterea tuturor categoriilor de produse din oferta eMAG.

Zona de dezvoltare a platformei online, adica de extindere in functionalitati a ‘centrului comercial’ eMAG va fi cea pe care eu ma voi concentra exclusiv de acum inainte. Va fi o munca de echipa, bazata in principal pe departamentele de dezvoltare web si cel de marketing dar in legatura stransa si cu celelalte departamente. Este normal, dezvoltarea unui centru comercial se face tinand cont de nevoile clientilor (vizitatorilor si a retailerilor din interior), nu? Aceasta zona de dezvoltare se bazeaza exclusiv pe proiecte iar iesirea din operational a celor implicati devine o necesitate la o anumita dimensiune.

Sper ca randurile de mai sus clarifica multe dintre intrebarile pe care le-am primit in urma anuntului de luni. Deci, stirea nu este despre o ‘schimbare de posturi’ ci despre o etapa normala si ma bucur ca echipa se intareste cu oamenii care pot duce eMAG pe drumul pe care ni l-am propus de a deveni un jucator de prima marime in retailul din regiune in urmatorii ani.

You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

2 Comentarii »

 
  • Cristian spune:

    Am o intrebare. Fiecare om are posibilitatea se se angajeze la emag? De ce intreb asta. Intotdeauna mi-am dorit sa lucrez la emag, mai exact din momentul in care mi-am cumparat primul aparat foto – online, acum 5-6 ani, exact anisorii pe care ii are nepoata mea. Din nefericire la job-description-ul meu a stat si sta scris in continuare ori desktop publisher or tehnoredactor (mai pe romaneste asa)..asta chiar daca eu pot sa depanez un calculator, stiu sa lucrez in office, stiu engleza, inteleg franceza si sunt pasionat de tehnologie. Motivatie pentru a lucra am/experienta am (asta pentru ca toti cer – dar nimeni nu da:D ), dorinta am, pentru ca intotdeauna aplic! chiar persuasiune:) Am aplicat si in noaptea asta..pentru unul dintre cele 3 posturi disponibile din orasul meu.
    O alta intrebare ar fi? V-ati gandit vreodata la o largire a orizonturilor, prin deschiderea unui/unor magazine in afara granitelor romaniei, asta pentru ca in Romania, Emag este unul dintre cele mai puternice brand-uri autohtone, un brand cu rezonanta, si sunt sigur ca din 10 tineri – 5 au auzit de emag si 1 a facut cumparaturi de la emag.

    • Radu Apostolescu spune:

      Cristian, sigur ca oricine se poate angaja la eMAG daca are competentele cerute pentru posturile nou create la un moment dat. Inteleg ca nu esti din Bucuresti si explicatia pentru care probabil nu ai reusit pana acum este ca in afara Bucurestiului avem doar showroomuri unde se cere experienta in vanzari si nu in tehnoredactare. Daca vrei sa iti schimbi specializarea e ok, tine doar de persuasiunea pe care zici ca o ai nativ sa ne convingi ca poti fi un bun consultant de vanzari.
      La intrebarea a doua raspunsul este da, anul viitor vom intra in Bulgaria si speram sa o cucerim cat mai repede 🙂

 

Discutam ?

XHTML: Poti folosi tagurile: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>